۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۷۴۸۶۲۱
دبیر مجمع روحانیون دورودی مقیم قم: 

زمینه حضور فعال مبلغان در جامعه فراهم شود 

زمینه حضور فعال مبلغان در جامعه فراهم شود 
حجت الاسلام الهی نژاد با اشاره به اهمیت تبلیغ و نقش مبلغان برای تبیین ارزش های دینی در جامعه گفت: باید زمینه حضور فعال مبلغان در جامعه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، عصر امروز در جلسه شورای مجمع طلاب دورودی مقیم قم که با حضور امام جمعه شهرستان دورود در محل بنیاد بین المللی آفاق برگزار شد، با اشاره به اهمیت امور تبلیغی و نقش حوزه های علمیه، بر زمینه سازی برای حضور مبلغین در شهرستان تاکید کرد.

دبیر مجمع روحانیون دورودی مقیم قم به ظرفیت تبلیغی حوزه های علمیه اشاره کرد و افزود: از این ظرفیت باید در جهت تبیین ارزش ها و مقابله با آسیب های اجتماعی استفاده شود.

حجت الاسلام الهی نژاد بیان کرد: طلاب و روحانیون مبلغ باید به موضوعات روز جامعه و تبلیغ در جهت امیدآفرینی و روشنگری در جامعه نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام قائدرحمتی در ادامه گزارشی از فعالیت ها ی انجام شده ارائه و بر ضرورت حمایت روحانیون مقیم قم از فعالیت های فرهنگی در شهرستان دورود تاکید کرد.

امام جمعه دورود بیان کرد: باید دوره های آموزشی ویژه مبلغان برگزار شود و مبلغین با فراگیری شیوه های نوین تبلیغی بتوانند در جامعه نقش آفرینی کنند.

گفتنی است، ساماندهی و زمینه سازی امور تبلیغی، برگزاری کارگاه های مهارتی برای مبلغین بخصوص مبلغین طرح امین، پیگیری پروژه عمرانی ساختمان های حوزه علمیه برادران و خواهران از مصوبات این جلسه بود.

از دیگر مصوبات این نشست ایجاد اردوگاه فرهنگی تربیتی غرب کشور با محوریت شهرستان دورود بود.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: طلاب مبلغان تبلیغ
ارسال نظرات